torsdag 23. januar 2014

I Heard A Rumor

Jeg kjøpte dette smykket på Ebay for rundt 50 kroner i starten av september. Her om dagen så jeg på en episode av The Carrie Diaries som het I Heard A Rumor hvor selveste AnnaSophia Robb hadde på seg det samme smykket. Jeg hoppet opp og ned som en gal og hentet smykke i klesskapet for å bevise det for Alexander, stakkars. Når jeg Googler det ser jeg at det som er brukt i serien er fra T+J Designs, men det er slående likt. Se selv her.



I dag har jeg hatt vårrengjøring av lageret på jobb. Selv om det er et knøttlite lager er det plass til utrolig mye rot der inne. Etter cirka 6 timer med vasking, rydding og kasting så det bedre ut der inne enn det noen sinne har gjort. Nå håper jeg bare det forblir ryddig en stund.

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar