lørdag 25. januar 2014

Pompadour

Når jeg var hjemme i helgen som var fikk jeg låne med meg denne vesken av mamma. Jeg kunne tenke  meg å kjøpe Alexander Wang sin Diego, som jo også er en pompadour. Så mamma foreslo at jeg kunne begynne med denne, som hun fikk av mormor og morfar når hun fylte 30 år. Jeg syns denne er utrolig fin og liker at den (i likhet med Diego) ikke er så strøken og stiv i kantene. Grove vesker understreker et kult og avslappet antrekk, på samme måte som en "stiv" og klassisk veske understreker et pent og pyntet antrekk. Jeg har Bayswater i Oak fra Mulberry som jeg syns er veldig fin å bruke til skjørt eller en klassisk "Chanel" jakke, men til hullete boyfriend jeans er den kanskje ikke like fin?





Nå skal jeg spise en stor og deilig brunsj før jeg skal på jobb litt senere. Jeg jobber til åtte så etter jobb blir det nok litt film i senga.

Ha en fin lørdag.

1 kommentar:

  1. Fin! :) Håper du har hatt det fint på jobb, og at du har en fin lørdagskveld :)

    SvarSlett