onsdag 22. januar 2014

Zone Merci Print Top

Jeg fikk denne blomster toppen fra Acne av mamma når jeg var hjemme i helgen. Jeg har ønsket meg den en stund, så jeg ble veldig glad for å få den. Jeg syns printet er utrolig fint og delikat. Gleder meg til å bruke denne masse når det blir litt mildere ute. Foreløpig har jeg brukt den under Skappel cardiganen min, men den er jo mye finere uten noe over. Jeg merker at jeg planlegger veldig vårantrekk og er opphengt i blomsterprint om dagen.




 Toppen er fra Acne sin AW13 kolleksjon.

I dag ble jeg hentet av farmor og mannen hennes på jobb. Vi lagde god mat og slappet av på sofaen hjemme hos meg. Nå har de dratt, jeg har vasket håret og skal legge meg i senga med en kopp te og litt tv serier før jeg slokner.

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar