søndag 26. januar 2014

Hjemme søndag

God søndags kveld! I dag har jeg sovet lenge, hatt litt hjemme spa, vasket, bakt brød, sett på Nemo og begynt på serien Orange Is The New Black. Nå skal jeg straks spise litt is og se et par episoder til før jeg legger meg for kvelden. I morgen er vi allerede i uke 5! Tiden går så utrolig fort, i løpet av denne uken er januar over. I morgen er det jobb igjen, og natt til tirsdag kommer Alexander hjem fra alpene. Gleder meg så til å se han igjen!

Over til noe annet: Jeg ville vise dere noen detalje bilder fra leiligheten vår. Jeg syns vi har fått det utrolig koselig her og trives veldig godt. Jeg gleder meg til vi nærmer oss sen vår/ tidlig sommer for da skal jeg gjøre verandaen vår kjempe koselig. Jeg vil ha en bitteliten urtehage også tar vi endelig frem grillen igjen! Jeg savner grillmat så masse.

 Lysfat og lysestake: Hay / Diamant: Louise Roe / Duftlys: Voluspa

 Salt og pepperbøsser: Indiska / Trehånd: Hay

Lysestake og vase: Jonathan Adler

Ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar