lørdag 18. januar 2014

Roses, roses

Nå er jeg hjemme i Larvik for helgen. I dag har jeg sovet lenge og vært på cafè to ganger. Nå ligger jeg rett ut på sofaen under ullteppe. Det er så utrolig masse snø i Larvik, torget er nesten snødd bort! Jeg har latt kameraet ligge i Oslo, så i dag blir det noen bilder fra weheartit

Finn dette bilde her.

Finn bilde her.


Finn dette bildet her.

Jeg er utrolig glad i tatoveringer og har allerede to stykker. Den første tok jeg når jeg var 17 år og jeg har aldri angret. For meg er det viktig at tatoveringene har en betydning for meg. Jeg bruker derfor lang tid på planlegging. Siden i sommer har jeg hatt lyst til å tatovere to roser, men jeg har ennå ikke bestemt meg for plassering og stil. Derfor er weheartit kjekkt å ha for å finne litt inspirasjon. Kanskje noen av dere har forslag til noen fine rose tatoveringer?

Ha en fin-fin lørdags kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar