fredag 23. mai 2014

23/05/14

Været i Oslo får virkelig ikke bestemt seg i disse dager. Det er sol, hagl, regn, torden og tåke om hverandre så det er så å si umulig å kle seg for alle dagens temperaturer. I tillegg er det enten super kaldt eller super varmt på jobb, noe som gjør at man enten renner vekk eller fryser. Jeg bestemte meg derfor for å gå for langbukse med luftehull og en litt tykk t-skjorte noe som i dag var alt for varmt for både veien til jobb og dagen på jobb, antrekket var derimot perfekt når jeg var på vei hjem i halv åtte tiden. 

Anyways, her er dagens antrekk… dere kjenner kanskje igjen t-skjorten, og noen husker vel også kanskje jeansen fra tidligere? To favoritter i klesskapet! I tillegg hadde jeg på meg mine sorte Nike sko og de faste ringene mine.



T-skjorte: Gestuz / Jeans: MKA for Bik Bok / Klokke: Nixon

Nå tar jeg kvelden før en ny dag i morgen. Jeg ligger i sengen med vinduet på vidt gap samtidig som det pøser ned ute og det nettopp begynte å lyne og tordne.

God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar