tirsdag 6. mai 2014

Dagens detaljer

 God formiddag!

Jeg har allerede begynt på dagens første lunsj, knekkebrød med leverpostei og en kiwi. Jeg har vært på PT time og nå skal jeg straks på jobb. Jeg brygger litt på den faste vårforkjølelsen men økten gikk allikevel utrolig bra! Så nå er jeg gira og klar for resten av dagen. Jeg elsker når jeg sitter igjen med en følelse av å ha gitt absolutt alt, også er det jo veldig deilig med PT for da får man jo litt skryt når man gjør det bra også.

I tillegg har jeg gitt meg selv en liten ekstra utfordring denne uken. Jeg er utrolig dårlig på å variere i tilbehøret mitt. Nå i det siste har jeg blitt flinkere til å bytte mellom vesker men en ting jeg er veldig dårlig på er å variere på smykke fronten. Jeg bruker alltid de samme ringene og klokken min. Så denne uken har jeg bestemt meg for å ha minst ett nytt smykke eller øredobber hver dag (kanskje med unntak av søndag). I går brukte jeg det lille stjernesmykket mitt og i dag fant jeg frem et kjempe fint hjerte smykke som jeg fikk av pappa og Marianne (stemoren min) til jul. Jeg kombinerer det søte hjertet med en røff hullete bukse, sort t-skjorte og en deilig cardigan… i tillegg til ringene og klokken min som vanlig da.




Bukse: Gestuz / Smykke: Athomie

Ha en super dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar