tirsdag 27. mai 2014

Work it



Jeg var litt smågal forrige uke og gikk til innkjøp av en treningstights fra 2XU. Jeg syns den er rå dyr og var for å være helt ærlig litt usikker på om den var verdt pengene. Da jeg prøvde den i butikken var den helt fantastisk deilig og jeg ble helt solgt. Det skal sies at tightsen jeg brukte før jeg kjøpte denne var en fire år gammel H&M tights som var passe sliten, så enhver ny tights ville nok ha vært fantastisk. Jeg har trent en del økter med tightsen nå og er utrolig fornøyd med hvor digg den er på. Den er utrolig stram, men samtidig veldig lett og myk. Jeg føler meg titusen ganger mykere i den også føler jeg meg jo litt kul da. Jeg er usikker på om den hjelper for alt det den skal hjelpe for eller om det bare er placebo. Jeg har ikke vært spesielt støl i lår og rumpe etter styrkeøktene, først tenkte jeg at det var litt for godt til å være sant og at jeg bare ikke hadde trent hardt nok, men etter flere økter konstaterer jeg med at den i alle fall på en eller annen måte motvirker stølhet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar