mandag 5. mai 2014

Oversized shirt

Jeg hater å fryse så i dag kledde jeg godt på meg før jeg dro til jobb. En stor og casual skjorte med opprullede armer under en digg cardigan samt skinnbukser, slår ikke feil når det kommer til å holde varmen. Jeg ble til og med litt vel varm på jobb og måtte ta av meg cardiganen, men heller det enn å hutre og fryse. Sist jeg sjekket var det meldt masse regn resten av uken, så jeg holder meg nok til varme klær og regnjakken min som holder meg tørr og god.






Cardigan: Sorbet / Skjorte: Kaffe / Bukse: Gestuz / 
Sko: Nike / Ringer: Bjørg, Line & Jo og Huldersølv / Smykke: Rått & Sanselig

2 kommentarer:

  1. Hvor har du kjøpt Bjørgringen din? Synes det er få butikker som har mange av bokstavene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er kjøpt på Fine Ting på Byporten, men jeg har også sett de på David Andersen i Karl Johan (der hadde de både black silver og rosegull) :-)

      Slett