torsdag 29. mai 2014

En perfekt fridag

Jeg håper alle har hatt en fin fridag så langt. Selv har jeg sovet lenge og brukt store deler av dagen på å planlegge Japan turen. Ikke lenge til vi reiser nå, jeg gleder meg til alt.. bare det å fly blir kjempe gøy. Vi har blant annet booket bord på New York Grill på Park Hyatt med utsikt over byen og bord ved vinduet, det kommer til å bli helt fantastisk.

A og jeg kom nettopp hjem fra kino og nå står han på balkongen og griller litt mat til oss. Vi prøver oss på grillet hjertesalat som får så mye skryt om dagen. I morgen skal jeg begynne pakkingen til turen, det blir ikke lett. Jeg er mester på å pakke for mye, men skal virkelig gjøre mitt beste på å pakke lett og fornuftig da jeg har planer om å handle en del mens vi er der.




Ps. Dette er mitt innlegg nr. 100!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar