lørdag 31. mai 2014

Packing for Tokyo pt. 1

Nå har jeg funnet frem kofferten og begynt pakkingen til Tokyo turen. Denne pakkingen er ikke lett. Vi skal så utrolig mye forskjellig og alle topper skal gjerne passe til alle underdeler og alle antrekk skal gjerne passe til alle skoene osv. En så langt veldig frustrerende kabal, skulle ønske jeg bare kunne ta med hele klesskapet. Jeg er redd for å pakke alt for mye og for å pakke alt for lite på en og samme tid. Og at jeg egentlig vil ha på meg en kjole som henger igjen hjemme i stedet for den kjolen jeg har tatt med. Jeg har som sagt planer om å handle litt på turen og unngå overvekt på hjemturen.



Sko: Nike / Sort t-skjorte: Samsøe & Samsøe / Grå t-skjorte: Snob / Blå t-skjorte: BikBok / Hvit t-skjorte: Acne / Shorts: Gestuz / Skjørt: Samsøe & Samsøe / Jeans: Acne


Hvit genser: Gestuz / Stripete genser: Gestuz / Skjørt: BikBok / Solbriller: Ray-Ban / Smykke: By Malene Birger / Sko: Style Snob

Ha en fin lørdagskveld.

4 kommentarer:

  1. Det blir helt sikkert smashing og superbra uansett hva du har på deg ;) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Joda, men har ikke lyst til å fryse eller dø av varme eller få overvekt selvom ;-)

      Slett
    2. Det skjønner jeg ;) Hvor mange kilo bagasje kan dere ha med?

      Slett
    3. 23, så det bør jo gå bra. Jeg er ikke bekymret for reisen til, men hjem igjen ;-)

      Slett