søndag 25. mai 2014

Forandring



God søndag alle sammen. Jeg har ventet med å skrive dette innlegget en god stund nå, men jeg føler at det er på tide. I mars sa jeg opp jobben min etter å ha kommet inn på skolen jeg hadde søkt på. I morgen begynner min siste uke før jeg holder sommerferie i Larvik, hvor jeg også skal jobbe litt, også begynner jeg på Retail Management på BI. Jeg gru-gleder meg som bare det. Jeg er super motivert og tror absolutt at dette er det rette valget for meg. Jeg gleder meg til forandring i hverdagen, og ikke minst til litt mer variasjon. Dagene i butikken kan bli ganske like og jeg merker at jeg trenger noe mer. Det verste blir å ”forlate” de søte jentene jeg jobber med, men det er jo ikke slik at jeg ikke vil se de igjen, selv om det ikke blir like ofte som nå.


Ha en deilig søndag. Jeg våknet nettopp og ligger i den store, deilige sengen min. Straks skal jeg lage meg en kopp te og lese slutten på boken jeg holder på med nå.

2 kommentarer:

  1. Det blir sikkert moro med skole igjen og dere kommer sikkert til å klare det fint begge to:))
    Takk for lesetips....og ha en kjempefin tur til Tokyo:))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det blir nok det, og håper virkelig det går bra ;-) Bare hyggelig og tusen takk, vi gleder oss masse, masse! :-)

      Slett