onsdag 21. mai 2014

Metallic

Etter jobb i dag tok jeg meg en runde i sentrum. Jeg var innom Bik Bok på Karl Johan og endelig fant jeg et metallisk skjørt som både var billig og nesten akkurat slik jeg så for meg. Det kunne gjerne vært ennå litt mer gyllent, men man kan ikke få i både pose og sekk så dette funnet ble jeg veldig glad for! I tillegg tok jeg med meg en tynn t-skjorte i min nye favorittfarge. Den blir mega fin med skjørtet, passe pyntet og passe casual. 

Når jeg kom hjem lå det et nytt nummer av Stylemag å ventet på meg på pulten. Jeg kjente ikke igjen Fotballfrue med en gang, men fy søren hun så jo helt skinnsykt flott ut! Jeg smug tittet fort innom reportasjen om henne for å se de andre bildene også. Jeg elsker jo Fotballfrue nok som det er men disse bildene var jo helt fantastiske. Nå gleder jeg meg til å ta en nærmere titt.





Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar