søndag 16. mars 2014

Dark Paradise

For en utrolig deilig søndag! Jeg har sovet lenge og spist en god frokost. Nå har jeg fått gjort litt her hjemme og venter bare på at Alexander skal komme hjem fra Larvik. Været holder nok ikke helt til en deilig tur på Løkka, men jeg håper på å få med meg Alexander på en liten gåtur i nærområdet. Så har jeg planer om å pusse sko og lakke negler i løpet av dagen før det blir avslapping på sofaen eller noe i den duren.

Jeg har kjøpt meg denne deilige college genseren fra Gestuz denne uken. Den er i en fantastisk mintfarge som heter Surf Spray. I tillegg har denne genseren kommet i ensfarget hvit, så da måtte den også bli med meg hjem.  Jeg har bodd i den stripete en stund nå så det er godt å kunne variere litt. Lin og bomull er en fantastisk god og myk kombinasjon så genseren er en drøm å ha på seg!



"Everytime I close my eyes
It's like a dark paradise"

Dark Paradise - Lana Del Rey

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar