onsdag 26. mars 2014

Sommerferien 2014

De aller fleste av dere har vel kommet i gang med å planlegge sommerferien? Vår ferie for sommeren er klappet og klar. Nå gjenstår bare planlegging av hva vi skal gjøre og når vi skal gjøre det. I kombinert jule-og bursdagspresang fra Alex fikk jeg to(!) uker til Tokyo! Dette kommer til å bli en tur jeg aldri kommer til å glemme. Mitt desidert mest unike reisemål så langt i livet. Vi har selvfølgelig rukket å planlegge noen få ting vi vil se og gjøre mens vi er der men kommer stadig over flere ting. Så langt har vi blant annet satt av to dager til Disney World, vi skal til Tokyo Sky Tree (som er det høyeste tårnet i verden) og selvfølgelig shopping og sushi. Dette kommer til å bli en så fantastisk ferie. Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg og hvor spent jeg er på denne turen.


Bilde: her.


Bilde: her.


Bilde: her.

Hvis noen av dere har vært der eller vet om noen fantastiske ting å oppleve der så setter jeg pris på tips i kommentarfeltet!

Sayōnara!

1 kommentar:

  1. Blir nok en spennende og flott sommerferietur:))

    SvarSlett