torsdag 13. mars 2014

Pink Glow

Jeg har i den siste tiden vært på utkikk etter en half zip genser og diverse annet treningstøy. Jeg har vært innom diverse sportsbutikker som Gsport, Gmax og XXL men ingen har hatt flere igjen i en litt nøytral farge og i min størrelse. Jeg har til og med saumfart alt av norske nettbutikker som selger sportstøy. Så på toget hjem fra Larvik på mandag tittet jeg innom Nelly.com. Til min store glede hadde de nettopp fått inn påfyll av sportsklær så jeg klikket hjem en grå half zip, en rosa sportsbh og en kjempe fin treningsgenser. Nå gjenstår det bare å finne en lang tights, en shorts og en singlet, men det er det ikke så travelt med.




 Nike Element Half Zip i mørk grå finner du her.




Nike Pro Bra i rosa (pink glow) finner du her.


Nike Signal Tee finner du her.

Nå gleder jeg meg bare til å ta det i bruk! Jeg skal trene styrke i morgen og tenkte å bruke genseren og sportsbhen da. Genseren er litt vid i halsen så "stroppene" på bhen blir synlige noe som passer perfekt siden "swooshen" og bhen er i samme farge.

Etter jobb i dag har jeg trent og lagd hjemmelaget tomatsuppe med gulrot og chili, den ble super digg så jeg legger ut oppskriften på den i morgen.

Ha en fin kveld.

2 kommentarer: