tirsdag 11. mars 2014

Interiørdetaljer: Hjemme hos mamma

Som sagt var jeg hjemme i Larvik i helgen. Jeg tok noen bilder av dekoren i noen av vinduene i stuen og spisestuen. Mamma og stefaren min bor veldig sentralt, så utsikten deres er rett ut på torget i Larvik. Jeg syns det er veldig koselig med denne utsikten, å se rett ut på menneskene på dagen og om kvelden er det jo massevis av lys på.


Vase: Kähler / Diamant: Louise Roe / Robot figur: Cubebot / Lysestake/vase: Lene Bjerre



Lyslykter: Lene Bjerre / Vase: Lene Bjerre / Stjerner: Bloomingville / Lampe: Kartell


Nå ligger jeg rett ut på sofaen i kosedressen og ser på tv. Det har vært en fin dag med jobbing og trening, sofaen føles ekstra god etter en effektiv dag. I morgen skal jeg sove ut litt og lade opp til en veldig tidlig start på dagen på torsdag. Jeg har heldigvis litt mer energi og overskudd nå som solen har tittet frem og våren virkelig er i fremmarsj. Det er så deilig å våkne opp med sollys på soverommet og å gå ut og bare nyte solen! Jeg håper det er fint vær på søndag også, da skal jeg prøve meg på vårens første søndagstur på Løkka. Jeg syns det er så flott på Løkka på våren og sommeren og har virkelig savnet å gå i butikkene, på ”loppis” og på café der.

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar