lørdag 22. mars 2014

Zara Cravings

Jeg tok meg nettopp en liten runde på Zara sin nettside, noe jeg selvfølgelig ikke burde ha gjort. Jeg prøver å spare så mye penger som overhodet mulig til sommerferien og selvfølgelig litt generell sparing også. Det går for det meste veldig fint så lenge jeg holder meg unna nettbutikker og virkelige butikker. Anyway her er det jeg ville ha klikket hjem fra Zara hvis jeg kunne..



Dette settet med shorts og blazer falt jeg for med en gang! Jeg er veldig glad i både blomstermønster og blazere så det kom ikke som noe direkte sjokk at dette fanget min oppmerksomhet. Perfekt med en søt bluse inni slik de har stylet den på nettsiden, i tillegg ville jeg brukt noen behaglige flate sandaler (Birkenstock kanskje) og et søtt lite smykke.

Blazer: her / Shorts: her.


Søt topp med spenne i siden. Enkel og elegant.

Topp: her.


Deilig og avslappet t-skjorte med v-hals i grå. Funker til alt!

T-skjorte: her.

Nå står pizzaen i ovnen. Vi skal kose oss med film og litt senere skal jeg lage is. Hvis den blir god så legger jeg ut oppskriften på bloggen... i morgen kanskje. Jeg har i alle fall troen på denne smaken og gleder meg veldig til å finne ut av hvordan det blir. Ha en fin lørdagskveld alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar