søndag 9. mars 2014

Hoffman Pastel Peach

Beklager dårlig blogging i helgen, men dagene har gått i ett. I går var vi ikke hjemme før klokken 01.00 og da var jeg helt kaputt etter å ha vært oppe til nesten 04.00 natt til lørdag. Jeg sov lenge i dag og har nesten nettopp kommet hjem fra en herlig og frisk gå, utstilling og kafé-tur med mamma, mormor, morfar og ei venninne av mamma. Det er ganske surt og friskt ute så allerede nå er pysjbuksen på, og jeg skal krype under pleddet på sofaen og se en episode av Arvingene og nyte en god kopp te.

Her er den nye kåpen min forresten. Den er herlig sukkerspinnfarget og veldig god og varm. Jeg har bodd i den siden jeg fikk den i slutten av februar, men har ikke rukket å få vist den til dere ennå.





Skjerf: Syster P / Kåpe: Samsøe & Samsøe / Bukse: Gestuz / 
Sko: Bianco / Ringer: Line & Jo og Huldersølv

Ha en fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar