onsdag 12. mars 2014

Yellow

Jeg skulle egentlig blogge til morgningen i dag, men det rakk jeg selvfølgelig ikke. Jeg begynte plutselig å pusle med alt mulig annet. Når jeg kikket på klokken var det et kvarter til jeg måtte gå for å rekke innom posten før jobb. Så da måtte jeg bare hive meg rundt og komme meg ut døren. Jeg rakk posten og tenkte å vise dere hva jeg hentet der i morgen. 

Det var jo utrolig deilig med sol i dag! Jeg tok til å med i bruk solbriller på vei til jobb i dag. Ganske passende med gul og frisk Pantone kopp og egg til frokost i dag. Jeg har også kjøpt meg nok et Shape Up blad. Jeg syns det er veldig inspirerende å lese i de, i tillegg er det masse fine treningsklær og se på. Jeg digger sportsbhen på forsiden, duse pasteller passer til alt…



Nå er det tid for middag, en utrolig sen middag riktig nok. Så er det kvelden før en lang dag i morgen.

God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar