søndag 2. februar 2014

02/02/2014

Min andre ordentlige antrekkspost… I dag har vi sovet lenge, spist en lang frokost, trent og vært på kino. Vi så The Wolf of Wall Street, den var kjempe bra og utrolig morsom. Nå sitter vi i pysjen på sofaen etter å nettopp ha spist middag. En ganske så bra søndag.



 Lue: Bik Bok / Skjerf: Syster P / Kåpe: Zara / Genser: Karen By Simonsen / Bukse: Gestuz
Sko: Dr. Martens / Klokke: Nixon / Ringer: Line & Jo og Huldersølv


Konserten på fredag var forresten kjempe bra! Veronica Maggio leverte som forventet kjempe bra, minst like bra som sist jeg var på konserten hennes. Jeg drar igjen neste gang hun er i Oslo også!

I morgen er det mandag, alt uke 6. Denne uken kommer mamma til Oslo igjen en tur og på fredag blir jeg med hun hjem til Larvik. Jeg gleder meg!

Ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar