onsdag 5. februar 2014

Vårnytt

Ok, så klarte jeg ikke å vente helt til lønn… men ganske nærme. Jeg handlet dette på lørdag i forrige uke. Et lite knippe av nyhetene vi fikk fra Gestuz på torsdag. Mer får bli med meg hjem etter lønning. Men ta det med ro, jeg har betalt husleie, strøm, tv lisens og hele pakka først altså. Tv foran klær - alltid! Apropos det, nå sitter jeg i pysjen og skal straks lage en stor og god frokost som jeg skal nyte foran tv. Før jeg drar på jobb. Jeg har et hat-elsk forhold til disse kveldsvaktene, fordi man får sove lenge og slappe av litt før jobb elsker jeg det, men siden det innebærer å stå alene i butikken fra 17 til 21 hater jeg det. Det er noe med det å bli forlatt, å se noen andre få gå ut i "frihet" før deg selv. Jeg tror det er derfor det går så fint å stå alene på morgningen, mens det er så hardt å være alene på jobb på kvelden… pluss at jeg alltid blir veldig sulten på kvelden, å da er det vanskelig at tiden går så sakte.


Genser i 50% lin og 50% bomull, slik liker jeg! Den er så myk og god å ha på seg, jeg elsker den allerde.


Hullete bukse. Denne brukte jeg på søndag, så du kan se den på i 02/02/2014-innlegget.


Mønstrete skjorte, jeg syns mønsteret er litt sirkus… den er litt sånn stygg-fin, men fargene er helt fantastiske. Vi har også fått inn et skjørt i samme mønster, og de to sammen blir en kjempe kul kjole!

Ha en fin onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar