torsdag 13. februar 2014

Bursdagsgaver

Jeg tenkte å dele noen av de fine gavene jeg fikk til bursdagen min med dere.


Bread & Boxers har de beste basene jeg noen sinne har vært borti. Jeg er helt avhengig av å ha tanktopper under gensere og bluser noe som gjør at jeg har en god del i skapet mitt. Nå jobber jeg med å bytte ut alle de gamle og slitte med nye, jeg elsker når jeg opptager en gammel tank fra H&M med hull i og kan kaste den til fordel for en ny. Bread & Boxers tanktopper kommer i hvit, sort og grått med ribb og i hvit og sort uten. I tillegg har de t-skjorter, sokker og truser. 



Noen husker kanskje at jeg blogget om dette olaskjørtet fra Samsøe tidligere i vinter og gjett om jeg ble glad da jeg fikk dette! Jeg syns det er rå kult med den turkise detaljen på glidelåsen. Skjørtet blir perfekt med en løs lin t-skjorte og noen deilige sandaler eller en søt bluse og noen fine ballerinas. Nå kan våren og sommeren bare komme!



Apropos lin t-skjorte... Jeg fikk denne hvite fra Acne, nå har jeg både sort og hvit t-skjorte i lin. Lin er bare en av de deiligste kvalitetene som finnes også elsker jeg at materialet er litt grovt. (T-skjorten er ikke så gul som den ser ut på bildene)

Nå blir det te og tv i sengen, som i går… men i dag byttes Piper og fengsel ut med Carrie og NY.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar