mandag 17. februar 2014

Bursdagsgaver 2

Dagene går så fort… Jeg kom hjem fra pappa i går på kvelden, der feiret vi som sagt bursdag og vi var cirka 22 gjester. Det var utrolig koselig! Da ble det jo også litt flere gaver, som jeg tenkte å vise dere et lite knippe av. I tillegg kom Alexander hjem fra Larvik i går, han hadde også med seg gaver fra sin familie.

I dag har jeg hatt tidligvakt på jobb, så dro jeg på trening. Alexander har laget skikkelig hjemmelaget taco i dag, lefser og krydder ble lagd fra bunn. Så nå ligger jeg i senga, mett og god, og med skikkelig "vondt" i bena. Men det er jo godt å kjenne at man har jobbet.


Ingen hemmelighet at jeg forguder produktene til The Body Shop. Kroppskrubb og bodylotion i Shea, digg!


Elsker denne blå fargen! Pluss at den får frem øynene mine skikkelig.


Super herlig Mummi kopp og earl grey te, nam!

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar