lørdag 8. februar 2014

Samsøe Samsøe AW14

I går etter jobb møtte jeg mamma på Folketeateret. Vi fikset oss litt på hotellrommet hennes før vi dro til Samsøe Samsøe sitt showroom for innkjøp av AW14 kolleksjonen deres. Den var utrolig fin! Jeg likte spesielt godt en biker skinnjakke, en rosa kåpe og et mønstrete skjørt med glitter i. Etter innkjøpet dro vi (mamma, stefaren min Per, tre av selgerene på Samsøe og jeg) på The Dubliner. Vi spiste god mat og tok noen øl, før vi dro videre på fest hos Me & My Brothers Agency. Jeg var hjemme cirka halv ett i natt og på jobb igjen klokken halv ti i dag. 

Etter jobb tok jeg toget til Skøyen hvor jeg igjen møtte mamma og Per. Vi dro på Michael Kors AW14 innkjøp, masse fint der også! Spesielt et par enkle knehøye støvletter i semsket skinn. Nå er jeg hjemme på sofaen i Larvik og her blir jeg til tirsdag… ikke på sofaen altså, men i Larvik.




God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar