onsdag 12. februar 2014

2nd Day AW14

I går var jeg med mamma på innkjøp igjen. Denne gangen var vi på 2nd Day sin AW14 kolleksjon. Utrolig mye fint her også! Jeg får nesten lyst på høst når jeg ser alt det fine som kommer, men bare nesten Jeg savner jo vår og lettere klær utrolig masse nå. Kolleksjonen het "Youth has no age" og var ganske mørk og rocka, noe jeg digger. Deilige base t-skjorter med kule trykk, fresht print og deilig skinnkvaliteter. I love it!

Før innkjøpet var vi på Kaffebrenneriet og drakk bursdags-kakao, vi syns den kakaoen på Kaffebrenneriet er utrolig god også er det jo litt koselig å sitte i en liten boks å se på menneskene som går forbi på Karl Johan.




"Youth has no age"
- Pablo Picasso






Nå skal jeg se sesongavslutningen av første sesong av Orange Is the New Black i senga med en stor og god kopp te. God natt!

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har, Maylinn! (Og den t-skjorta var siklemateriale.)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Tuva! Ja, den er det… mener å huske at den kun koster 399,- ut av butikk, så det går jo ann ;-)

      Slett