onsdag 26. februar 2014

8 Treasure

Nå ligger jeg i senga, sliten og fornøyd. Jeg har vært tidlig på jobb i dag, deretter dro jeg rett på yoga med ei venninne. Jeg har prøvd yoga et par ganger tidligere på Farris Bad i Larvik og syns det var veldig morsomt. Jeg har hatt lyst til å begynne på det fast men ikke funnet noe sted å gå. Men så fikk jeg høre om 8 Treasure Yoga ved Vikatorvet her i Oslo, så da måtte jeg jo prøve det ut. Jeg syns det var veldig deilig og hardt. Selv om det ikke er øvelser man blir direkte svett av så er det øvelser som gjør at det dirrer i kroppen og at bena blir helt gele. Jeg håper og tror at dette er noe jeg kommer til å fortsette med! Nå er det snart kvelden, men først skal jeg bla litt i de nye bladene mine.


God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar