onsdag 19. februar 2014

Et lite reisetips

Som mange av dere sikkert har fått med dere reiser jeg en god del hjem til mamma eller pappa i helgene. Jeg prøver hele tiden å pakke så lett og lite som mulig. Sist jeg var hjemme i Larvik kjøpte jeg denne lille parfyme flasken. Du tar av toppen av parfymen du vil fylle i den lille flasken, så setter du den lille hvite "dingsen" i bunnen på den lille flasken og plasserer dette på toppen av parfymen din og pumper det over i den lille flasken. På den måten slipper jeg å ha med meg to toalettmapper bare fordi parfymen min er så stor, pluss at jeg ikke trenger å bekymre meg for om flasken knuser.


I tillegg kom jeg på at jeg har glemt å vise dere hva jeg ga til lillesøsteren min i bursdagspresang. Jeg fant denne genseren på Zara sin nettside når jeg lette etter noe å kjøpe til henne og jeg falt pladask for denne genseren. Så jeg dro på Zara dagen etter for å kjøpe den… Skulle bare ønske den fantes i min størrelse også!



Er den ikke søt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar