lørdag 22. februar 2014

Skinny High Skye

I dag har jeg vært en tur hos frisøren, jeg har ikke gjort noe drastisk bare tatt en skikkelig stuss. Nå har jeg cirka samme lengde som modellen på bildet under og ingen slitte tupper. Etter frisørturen møtte jeg mormor og morfar. Som vanlig gikk vi en tur rundt i byen og spiste litt lunsj på kafé. Jeg ble dratt mot frontbordet på Cubus i dag, på grunn av utrolig mange kule jeans. Jeg falt spesielt for denne modellen som heter "Skinny High Skye". Den var også utrolig fin på, spørs om jeg ikke må ta meg en tur på Cubus til uka for å ta den med meg hjem ettersom jeg lot den ligge i dag. Jeg elsker jeans som er myke, skinny og høye på livet. Denne jeansen er med andre ord midt i blinken for meg. Jeg må innrømme at Cubus ikke er den butikken jeg går til om jeg vil ha noe nytt, men det kan kanskje snu nå?


Bilde: her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar