mandag 3. februar 2014

Oh, Lola!

På lørdag brukte jeg opp siste skvett av parfymen min, så i går begynte jeg på en ny. Det skal sies at jeg har prøvd denne litt før også, men så bestemte jeg meg for å bruke opp  en og en parfyme. Det er så kjedelig å ha en drøss med halvfulle parfymer stående syns jeg. Jeg har også utrolig mange, så det er ingen nød når en går tom. Denne fikk jeg av pappa og forloveden til bursdagen min i fjor, om jeg husker riktig. Den dufter deilig sommer og søte blomster.




I dag har jeg jobbet, vært å trent, vasket klær og spist middag… Puh, dagen går fort. Jeg føler ikke jeg får tid til så masse. Nå er det straks leggetid igjen, før en ny dag i morgen. Planene i morgen er cirka de samme som i dag.

Ha en fin tirsdag!

1 kommentar:

  1. Så flink og produktiv du er :) Veldig fin flaske til parfyma! ;) Ser ut som den lukter godt^^

    SvarSlett