tirsdag 25. februar 2014

Marc By Marc Jacobs

Heldig som jeg er fikk jeg "arve" denne fine Marc By Marc Jacobs vesken av mormor i helgen. Jeg gleder meg så utrolig mye til å ta den i bruk når våren er ennå litt nærmere. Den er jo så lys og fin så til en søt pastellkåpe tror jeg den blir helt fantastisk fin!

Ellers i dag har vi hatt varetelling på jobb. Når jeg gikk ut døren til morgningen i dag var det så tidlig at ikke alt lyset på BI var slått på en gang. Etter tellingen møtte jeg Alexander og vi dro å trente. Nå har vi spist en deilig middag som Alexander har laget og jeg har vasket litt i leiligheten. Da får man god samvittighet når man legger seg på sofaen. Vi spiste forøvrig kylling wraps á la Fotballfrue, oppskriften finner du her

Nå skal jeg se litt tv før jeg tar tidlig kvelden. Jeg skal tidlig på jobb igjen i morgen og dagen er proppfull av planer så det er bare å være utvilt.





Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar