lørdag 28. juni 2014

Break 4 Love

Jeg kjøpte dette manikyr-og pedikyr settet på Forever 21 i Japan til 12 kroner. I kveld har jeg stelt med både fingernegler og tånegler. På fingerneglene har jeg gjort litt vedlikehold av manikyren jeg tok i Japan. I følge hun som la den skulle den holde i cirka to uker, men nå har den holdt seg fin i nesten tre. Den er selvfølgelig ikke like strøken som når jeg nettopp hadde tatt den, men ikke så langt ifra. Tåneglene har fått seg et par strøk med ”Gel Lab Base Coat” og ”Gel Lab Top Coat” og en herlig sukkertøyrosa lakk som heter ”Break 4 Love”. Jeg elsker neglelakkene fra Deborah Lippmann, de tørker fort og holder seg fine lenge.

Nå skal Christian og jeg ta kvelden. Det er meldt strålende sol i Larvik i morgen så jeg håper på en strandtur og kanskje litt is. Ha en fin kveld.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar