søndag 8. juni 2014

Robot Restaurant

I går kveld dro vi til et sted i Shinjuku som heter "Robot Restaurant". Det er en restaurant hvor de holder et show med damer og roboter mens man spiser. Vi hadde sett utallige videoer av showet på forhånd og visste cirka hva vi kunne forvente. Maten var ikke særlig bra, men stemningen og showet var helt "out of this world". Jeg ble så revet med i den ene delen av showet at jeg nesten ble litt flau etterpå. Det er noe av det morsomste og mest spesielle jeg noensinne har vært med på. Jeg lar bildene og videoen jeg tok snakke for seg selv. Dette annbefaler jeg absolutt hvis du skal til Tokyo og vil oppleve noe helt nytt og sprøtt!


Underholdning mens vi sto i kø for å komme inn.


På noen av bordene i "loungen" sto det små robotdinosaurer.


Bilde fra "loungen". Her kan man bestille snacks og drikke mens man venter på at showet skal starte.


På vei inn i restauranten.


Bilder fra showet:









Video fra showet:



På vei tilbake til hotellet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar