søndag 8. juni 2014

Vintage Chanel 2.55

Etter å ha lest en del reisetips før avreise til Tokyo fant jeg ut at Japan er et av verdens beste land når det kommer til "vintage" merkevesker. Jeg leste meg frem til en "vintage"-kjede som heter Daikokuya. På onsdag var vi innom den ene butikken i Shinjuku og jeg fant en strøken Chanel 5.22 medium fra 1991 i sort lammeskinn med gulldetaljer. Jeg har aldri holdt i en Chanel engang og når jeg så den gode prisen ble jeg nesten helt kvalm. Jeg reserverte den da jeg følte at en så dyr veske er noe man ikke bare kjøper på impuls. Etter Disneyland på torsdag dro vi innom butikken og kjøpte vesken. Den er så fantastisk og jeg føler meg som verdens heldigste jente. Når vi var ute i går kveld fikk jeg to komplimenter for den til og med! Stas.




Er den ikke nydelig?

1 kommentar:

  1. Ååh, heldig!! Glad du fikk den for en god pris. :-)

    SvarSlett