tirsdag 17. juni 2014

Tokyo antrekk

"Endelig" hjemme igjen. Litt trist, men også ganske deilig. Vi var ikke hjemme før rundt midnatt i går, da var klokken tidlig morgen i Japan. Jeg sov ikke noe på hjemveien så jeg sovnet med en gang hodet traff puten. Det var så deilig å legge seg i egen seng. Jeg har sovet ganske lenge i dag og de siste dagene har jeg ikke vært helt i form, dette har forverret seg i dag så jeg har ligget på sofaen frem til nå. Nå er jeg i gang med å pakke ned i kofferten igjen. Mormor og morfar henter meg om noen timer, da skal jeg hjem til Larvik for sommeren. I morgen begynner jeg i min "nye" jobb på B.young i Larvik hvor jeg også jobbet siste året på videregående. Jeg gleder meg! 

Jeg tenkte å dele antrekkene mine fra turen. Alle bildene har vært publisert i tidligere innlegg, men jeg har skrevet opp hvor alle plaggene er fra. Mye av klærne er kjøpt i Japan, siden jeg hadde med meg ganske lite klær. Det var lurt for både A og jeg hadde overvekt når vi reiste i går. Tokyo er virkelig det ultimate shoppingparadis! Jeg er glad jeg klarte å holde tilbake på så mange ting, hvis ikke måtte jeg ha kjøpt ennå en koffert...

 05/06-14 Disneyland


T-skjorte: Samsøe & Samsøe / Skjørt: H&M (Tokyo) / Veske: Marc By Marc Jacobs / Sko: Nike

07/06-14 Robot Resturant



Smykke: By Malene Birger / T-skjorte: Samsøe & Samsøe / Skjørt: Bik Bok / Veske: Chanel (Tokyo) / Sko: Nike

09/06-14 Chureito Pagoda



Happi coat: Tokyo / T-skjorte: American Eagle Outfitters (Tokyo) / Shorts: Gestuz / Klokke: Nixon / Veske: Chanel (Tokyo) / Sko: Nike

10/06-14 Skytree



Sports-bh: Nike (Tokyo) / T-skjorte: American Eagle Outfitters (Tokyo) / Skjørt: Samsøe & Samsøe / Sko: Nike (Tokyo)

12/06-14 Shinjuku Gyoen



T-skjorte: Rodeo Crowns (Tokyo) / Skjørt: Lowrys Farm (Tokyo) / Sko: Nike (Tokyo)

13/06-14 Yoyogi


Smykke: H&M (Toyko) / T-skjorte: American Eagle Outfitters (Tokyo) / Shorts: Gestuz / Sko: Nike

5 kommentarer:

  1. Velkommen hjem :) Blir koselig å se dere til hælja :)

    SvarSlett
  2. Wow, så utrolig masse fine og herlige antrekk :D Du har en så fin stil, og som nevnt tidligere eeelsker jeg det siste smykket og det metalliske skjørtet var også ganske kult!
    - Siri

    SvarSlett
  3. Så spenende det ser ut! Flotte bilder! ;)

    SvarSlett