mandag 16. juni 2014

Sayonara

Forhåndsskrevet innlegg.

Etter planen bør vi ha ankommet Gardemoen rundt denne tiden. I skrivende stund sitter jeg på hotellrommet siste kveld og skal straks sove. Jeg gruer meg til å dra fra dette fine stedet, men gleder meg til å komme hjem til gode, gamle Norge. Turen har vært helt fantastisk og Tokyo er absolutt ett sted jeg vil dra tilbake til. Vi har gjort så mye spennende og opplevd de rareste, fineste og morsomste ting. Denne turen har vært et minne for livet på alle måter.



Sayonara Japan. Hei Norge.

2 kommentarer:

  1. Rart spørsmål, men har du merket at bokstavringen din har begynt å falme? Ser noen klager på at fargen forsvinner ...

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den går over til vanlig sølv i fargen. Men foreløpig er det kun på baksiden og jeg har funnet ut at hvis jeg tar den av meg når jeg vasker hendene så holder den seg bedre. :-)

      Slett