tirsdag 24. juni 2014

Yoga på Farris Bad

Det er så deilig å være i gang med treningen igjen. I går var jeg som tidligere nevnt på yoga. Jeg har vært på noen få yogatimer tidligere og synes det er veldig utfordrende, lærerikt og gøy. En annerledes treningsform som gir meg mye glede og energi. Jeg er nokså støl i lårene i dag. Timen vi var på i går er ganske grunnleggende og god for nybegynnere. I morgen skal vi på Yoga Flyt og Yoga Stretch, det blir veldig spennende.

Jeg skal forsøke å gå på yoga på Farris Bad så ofte jeg kan mens jeg er i Larvik i sommer og til høsten har jeg lyst til å gå på yoga en dag i uken. Jeg har tidligere vært på en time hos Eight Treasures Yoga i Oslo, noe jeg i likhet med timene på Farris Bad syns er veldig bra. Noen som har noen andre bra yogastudioer i Oslo? Helst i nærheten av Nydalen.

 I dag har jeg vært ute å syklet og treningsplanene for resten av uken er også lagt.



Genser og treningstights: Nike

3 kommentarer:

  1. Så fin! Selv på trening!

    SvarSlett
  2. Yoga virker så interessant, har tenkt å prøve en gruppetime med det her jeg bor også, har hatt lyst til det så lenge nå :)

    SvarSlett