mandag 2. juni 2014

Packing for Tokyo pt. 2

Nå er kofferten pakket og klar, og vi setter snuta mot Gardemoen hvert øyeblikk. Sommerfuglene i magen får ikke ro! Jeg gleder meg så utrolig til dette eventyret av en reise. Må innrømme at jeg gleder meg aller mest til dagene i Disneyland, det kommer til å bli en magisk drøm. Jeg skal forsøke å oppdatere litt underveis og når jeg kommer hjem blir det nok noen ennå grundigere innlegg. Både pc og kamera er med på turen.


Mønstrete kjole: Halston Heritage / Skjorte: Gestuz / Sort kjole: T By Alexander Wang / Sko: Chicas


I håndbagasjen: Lang cardigan fra Acne (jeg fryser alltid så på flyet) / Ipad og ipadmappe fra Marc By Marc Jacobs / Sovemaske ala Breakfast at Tiffany's / Boken: Der hvor roser aldri dør fra Varg Veum serien / Håndkrem fra Crabtree & Evelyn / Boken: Bli best med mental trening / A´s headsett fra Audio Technica / Bag: Nike

Ha en fantastisk mandag.

1 kommentar: