onsdag 18. juni 2014

Interiør fra Japan

Jeg handlet ikke bare klær og veske i Japan, men også litt interiør. Vi fant en helt fantastisk interiørbutikk i Shibuya siste dagen av ferien. Butikken heter Muji, den er på syv etasjer med alt fra smånips, møbler, klær og villmark. Vi fant utrolig masse fint i den butikken og handlet med oss så koffertene våre ble stappfulle. Vi fikk heldigvis med oss alt hjem.


Japanske Elle med Gisele Bündchen på forsiden. Dette rasket jeg med meg på flyplassen, jeg har ennå ikke rukket å bla i det.


Søt skål fra den orientalske bazaren i Omotesando. Jeg elsker den ruglete overflaten.


Trebolle og trefat fra Muji.


"Alice in Wonderland" kopp fra Queen of Hearts Banquet Hall i Disneyland. Teen er også fra Japan, den kjøpte jeg på matbutikken i nærheten av hotellet. Smaken er sitron og ingefær, den er så god.

1 kommentar: