mandag 23. juni 2014

En liten oppdatering


Beklager så dårlig blogging i det siste. Siden jeg kom hjem til Larvik har dagene flydd. I tillegg har jeg vært utrolig trøtt hver kveld så jeg har enten lagt meg veldig tidlig eller sovnet på sofaen pluss at formen ikke har vært helt på topp. Formen er heldigvis bedre nå og etter planen er det tilbake til hverdagen for fullt i dag. Jeg jobber hver dag denne uken og i kveld skal jeg på yoga med mamma. Jeg har ikke trent siden før Japan turen så det blir deilig å komme i gang igjen. I tillegg skal jeg selvfølgelig prøve å få oppdatert oftere og jeg jobber med et skikkelig shopping innlegg fra Japan som jeg skal prøve å få ferdig i løpet av uken. Tenkt i dag er det en uke siden vi kom hjem, tiden går så innmari fort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar